Szukaj na tym blogu

7 maja 2013

Prezent na Dzień Matki


Niedługo już ważne święto, czyli Dzień Matki. Pewnie jeszcze nie macie planów bo jak to zawsze bywa „dużo czasu jeszcze”, a później w ostatniej chwili kombinujemy i lecimy do sklepu po jakiś upominek. Tym razem pomyślałam, że zrobię coś sama, dlatego zaczęłam już myśleć i mam klika pomysłów:)

Jednym z nich jest świeczka, co prawda jeszcze nie robiłam, ale już od dawna się z tym zamierzałam. Mama z pewnością doceni starania nawet jak wyjdzie pokracznie ;p

Kolejnym pomysłem jest kubek ze specjalnymi napisami. Z doświadczenia wiem, że robi fenomenalne wrażenie:D
Kupuję kubek w takim kształcie jakim mi się podoba byle był gładki (ewentualnie z drobnymi ozdobami), a później farbami albo markerami (oczywiście niezmywalnymi) piszę, maluję:)
Można przygotować śniadanie dla mamy i zrobić kawę w „specjalnym” kubku, tym bardziej, że Dzień Matki wypada w niedzielę:)

Myślałam także o biżuterii - kolczyki z zielonym oczkiem/szkiełkiem. Akcesoria można kupić w necie lub sklepach stacjonarnych (np. Empik od jakiegoś czasu sprzedaje dużo ciekawych rzeczy hand made).

A jeżeli nie macie czasu na zabawę, żeby tworzyć w ten sposób to polecam inny sposób tworzenia na stronie gazetomania.pl
Jakiś czas temu wpadłam na tę stronę i bardzo spodobał mi się ten pomysł:) można samemu przygotować gazetę ze zdjęciem i artykułem:D

Hmmm....chyba już wiem co mama dostanie w tym roku w swoje święto – śniadanie ze swoim nowym kubkiem i gazetę z artykułem o niej i zdjęciem:D ale będzie zaskoczona:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz