Szukaj na tym blogu

14 czerwca 2013

Wykorzystanie korków po winie cz.2


Pisałam wcześniej o tablicy/pasku korkowym wykonanym z korków od wina, dzisiaj przedstawię kolejne pomysły wykorzystania tego niepozornego przedmiotu.

Przypominacz – na to mam 2 pomysły, jednym z nich jest wycięcie po całej długości korka kreski, otworu (można nożykiem naciąć). Aby korek się nie obracał można skleić 3 korki w piramidkę albo żeby był tylko jeden korek odciąć kawałek spodu. Drugim pomysłem jest wbicie drucika, który zakończymy skręceniami, żeby uzyskać zastosowania takie jak spinacz biurowy.

Podstawka pod garnek, dzbanek czy kubki – na zdjęciu, które znalazłam w necie jest drewniana „miseczka” do której przyklejamy korki, ale dla mnie prostszym sposobem jest ramka na zdjęcie (rozmiar w zależności od potrzeby) i wewnątrz układać i przyklejać korki, oczywiście nie zapominając o przyklejeniu do ramki:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz