Szukaj na tym blogu

14 czerwca 2013

Na zakończenie roku dla nauczyciela


Wczoraj moja kuzynka – Gosia – przyszła do mnie z prośbą o pomoc w sprawie prezentu na zakończenie roku. Kończy właśnie technikum, jej wychowawczyni jest naprawdę wspaniałą osobą z powołaniem do tego co robi. Nie raz słyszałam od Gosi opowieści na temat jaj nauczycielki i jestem pełna podziwu. Jest nie tylko nauczycielką języka polskiego, ale także ich przyjaciółką i zawsze mogli liczyć na jej pomoc, rozmowę, poradę. Właśnie tacy powinni być pedagodzy, którzy także kształcą młode umysły, charaktery. Na swojej drodze miałam z różnymi belframi do czynienia i także mogłam mieć to szczęście, że spotkałam na swojej drodze podobną wychowawczynię. Cieszy mnie to, że Gosia również mogła mieć przyjemność spotkania takiej nauczycielki, którą będzie mieć do końca życia w swojej pamięci.
Ale wracając do tego po co zwróciła się do mnie Gosia. Ponieważ cała jej klasa składa się na ten prezent zdecydowałyśmy, że mogliby wykonać coś od siebie, od serca tak jak ona od serca traktuje swój zawód. Długo się zastanawiałyśmy i wybór padł na kalendarz ręcznie wykonany oraz spersonalizowana gazeta. Poszperałyśmy w necie, wybrałyśmy do zrobienia kalendarz taki jak na zdjęciu. Wiadomo kalendarz się "przeterminuje" dlatego będzie super dodatkiem, który będzie po latach mógł przypomnieć o wspaniałej klasie IVb rocznik 2009/2013 :)
Myślę, że będzie to doskonały prezent dla nauczyciela na zakończenie roku :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz